Hoe lang moeten jullie rijden dan??mrfrankes schreef: 21 nov 2024, 12:29 Morgenavond dan de laatste competitie wedstrijd van het seizoen. Ik heb er zin in. Moet alleen vroeg weg rond etenstijd vanwege de reistijd. Met avondeten word het wel lastig. De kampioenskraker van de poule Flash- De Meppers. Wij hebben aan 2 punten genoeg om kampioen te worden wat zeker gaat lukken. We gaan het prachtig seizoen in style afsluiten door proberen te winnen bij Flash!. Ben benieuwd wat voor tafels en het zaal is. Hopelijk is het een niet al te trage zaal. Maar tegenwordig kan ik daar redelijk makkelijk uit te voeten. Ben nu al verschillende zalen gewend. Maar ik vind de zuid/west echt een leuke gezellige competitie. in mijn 1e seizoen bij De Meppers en dan meteen Kampioen worden, dat ik niet verwacht en dat nog eens in hun 70 jsrige jubileum!
Bij ons is het gelukkig nooit meer dan 45 minuten (althans niet op de minuut af, maar geen uur in elk geval).
2 punten moet lukken zou ik zeggen, als je al bovenaan staat inderdaad :-)
Trage zaal, dat hoor ik vaker, bedoel je daarmee de vloer? Zo ja, gaat het dan over grip op de vloer... want ik merk uiteraard verschillen in vloeren, maar ik merk ook dat de ene persoon graag dit wil en de ander wil dat...
Zo heb ik graag een vloer waar je niet zo maar wegglijd, echter zo stroef dat je helemaal niet kan glijden, vind ik persoonlijk verschrikkelijk en erg blessure gevoelig. Zelf heb ik niet het beste voetenwerk, maar ik veel gebruik van mijn lengte en glijd ik soms enisgzins naar de bal toe, maar terug in de rally komen, heb je natuurlijk wel weer grip nodig. Onze eigen zaal is daar een goed voorbeeld van waar dat prima kan. Sommige zalen met bv een 'oud houten vloer' is vaak iets stroever en is dan net niet wat ik wil. Maar een ander zweert er weer bij.
Leuk zo'n jubileum, doen jullie nog bijzondere dingen met het jubileum?
Zo hadden wij afgelopen jaar voor het 40ste jaar achtereen het scholierentoernooi en al 40 jaar georganiseerd door dezelfde man, die echter dit jaar het stokje over geeft (heeft wat fysieke problemen gekend en moet minder actief ermee bezig zijn). Dat was wel een feestje heb ik begrepen (zelf overigens nooit meegedaan en ook niet bij geweest in de organisatie, alleen wel eens de zaal opgezet bv een dag van te voren).