Voorjaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2025

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 31 mar 2025, 13:07 Altijd vervelend als je in een spannende 5setter verliest met een rand/kantbal ... 2 helemaal erg ..... Maar het hoort erbij, maar doet soms zeer.

Mooi dat je teamgenoot zijn eerste heeft gewonnen .... geeft hem ook weer wat meer positieve energie.
Klopt, maar zoals je al zegt, hoort erbij. Had ik maar in 3 of 4 sets al moeten winnen... nu viel het zijn kant op, letterlijk.

Wel heel blij dat hij een keer gewonnen heeft ja, werd tijd, anders zou zijn motivatie wellicht ook weg zijn voor het resterende deel van de competitie en het seizoen erop.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

TwoFace schreef: 31 mar 2025, 11:09 We hebben afgelopen vrijdagavond tegen de nummer 4 mogen spelen uit, wij gingen niet met onze sterkste opstelling, dus ik hoopte eigenlijk dat we met 7-3 zouden kunnen winnen, dan komen wij namelijk op plek 4 en zij op plek 5....

We startten, ik X, Onze slechtste speler als Y, onze dame op Z (eigenlijk onze beste speler, maar stond op slechts 25% toen we deze avond begonnen)...

A-X: 4-11, 8-11, 7-11 (vrij makkelijke overwinning, maar ik weet dat hij beter kan, speelt met korte noppen op BH) 0-1
B-Y: 11-5, 8-11, 11-8, 12-10 (was te verwachten, B is best heel goed en Y stond nog op 0% dit seizoen) 1-1
C-Z: 9-11, 11-7, 12-10, 9-11, 4-11 (fijn, de dame liet bijna haar koppie hangen, maar met veel aanmoedigen, wist ze zich te herpakken) 1-2
dubbel AenD-XenY (D viel die avond in in de hoofdklasse en deed het daar niet onverdienstelijk, kan enorm op snelheid spelen en spint ballen zoals ik ze nog nooit eerder heb tegen gekregen): 3-11, 11-8, 8-11, 12-10, 7-11 (we moesten er echt voor werken, maar gelukt D wist niet goed om te gaan met kort spel en ondanks zijn mooie spinballen, als ik ze kreeg, kon ik ze toch met regelmaat terug leggen waardoor zijn teamgenoot verrast werd). 1-3
B-X: 8-11, 11-9, 12-10, 10-12, 11-8 (dit was een geweldige wedstrijd, het had ook prima naar mij kunnen gaan, helaas had hij het net iets te vaak mee, maar verdienstelijk gewonnen heb ik hem verteld (hij bleef maar sorry zeggen want de laatste 2 punten was een dode netbal en een wegspringende randbal). 2-3
A-Z: 11-13, 7-11, 5-11 (zo ken ik de dame weer, speelde haar eigen spel en maakte niet veel fouten, makkie voor haar) 2-4
C-Y: 11-9, 14-12, 11-6 (helaas, ondanks de coaching... hij gaf te makkelijke ballen terug en C heeft een killer BH die erg vaak gebruikt werd. 3-4
B-Z: 11-9, 11-8, 9-11, 10-12, 10-12 (zij had weer veel coaching nodig, want B had enorm veel netballen en haar frustratie groeide daar snel door)3-5
C-X: 6-11, 8-11, 10-12 (ik liet hem eigenlijk te dichtbij komen door nonchalance, maar was nog makkelijk te doen) 3-6
A-Y: 5-11, 9-11, 11-9, 13-15 (yesssss eindelijk zijn eerste winst dit seizoen.

3-7 overwinning, van te voren wat ik hoopte, alleen ging ik uit van 3 winst voor mijzelf... helaas dit keer niet, maar wel fijn dat mijn teamgenoot eindelijk van de 0 af is.
Gefeliciteerd met deze overwinning!. Hadden jullie echt nodig. Jammer van je verloren wedstrijd!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ik ga stoppen met op het forum te posten.
Houdoe!
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Wizzy, bedankt voor jouw inbreng op het forum. Ik hoop dat je snel ergens een prettige club vindt, en nog veel aan plezier deze mooie sport gaat beleven.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy, het ga je goed, ik hoop dat je het plezier terug gaat vinden in de tafeltennis, bij welke vereniging dan ook.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Vrijdag is ronde 9 van beide competitie.
DUO staan we nu 2e met 21 punten. Vrijdag spelen we tegen de nummer 3 die 2 punten minder heeft dan ons. Nummer 4 ook trouwens :).
De nummer laatste heeft 17 punten en al 9 gespeeld. Dus als we vrijdag 2 of 3 punten pakken zijn we zo goed als veilig. Dan worden we in ieder geval niet laatste. Winnen we 3-2 staan we 3 punten voor ze dus dat moet dan ook te doen zijn. Ik denk dat we 3e of 4e wel worden.

Regulier vind ik iets spannender. We staan dan wel 3e met 38 punten, maar 4e heeft 36 punten. 5e 28 punten maar moet nog een wedstrijd inhalen. Wel tegen 1 vd 2 titelkandidaten (2 teams vechten om de eerste plek ... Mogelijk draait alles om hun wedstrijd tegen elkaar a.s. zaterdag. Bij 5-5 blijft het erg spannend tot de laatste wedstrijd. Wij moeten onze laatste wedstrijd tegen de nu nummer 2 :)

Ik ga vrijdag eerst duo spelen ... en dan rij ik door naar mijn eigen club naar de reguliere wedstrijd (met 2 invallers).
Team boven ons heeft een kampioenswedstrijd. Ze hebben 1 of 2 punten meer dan de nummer 2 en daar mogen ze vrijdag tegen.
Wordt dus een gezellige avond dus daar moet ik wel naartoe :D>
Laatst gewijzigd door GarField000 op 03 apr 2025, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Dat klinkt inderdaad goed :-)

Wij staan 4de en mogen vanavond tegen de nummer 2, ze staan nu 6 punten boven ons... de nummer 3 4 punten, de nummer 5 staat slechts 1 punt achter ons en mogen vanavond tegen de nummer laatst.

Het is dus een belangrijke wedstrijd voor ons.
Waarschijnlijk (ik weet het niet zeker) degraderen de laatste 2... dus wij willen in elk geval 4de worden om te handhaven.

Ons grootste nadeel is denk ik (hoeft niet maar kan), dat degene onder ons de laatste wedstrijd tegen de onbetwiste nummer 1 moet... die heeft dan al niks meer te verliezen, wordt toch kampioen (althans ze hebben nog theoretisch 5 punten nodig nu over 2 wedstrijden om niet meer ingehaald te kunnen worden). In theorie als de nummer 2 nu 2 keer met 10-0 wint komen ze boven hun. Maar hun aller slechtste resultaat is tot nu een 5-5.... Theoretisch kan het zijn dat hun die laatste wedstrijd niet zoveel interesseert.... en ze hun best niet echt doen, maar daar ga ik niet van uit.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Als iemand die in die situatie gezeten heeft (laatste wedstrijd gaat nergens om want je bent al kampioen) kan ik je vertellen dat achter de tafel je toch echt gaat voor de overwinning. Ze stellen misschien niet het sterkste team op, maar eenmaal achter de tafel ga je er wel voor.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Gisteravond uit gespeeld. Ik (x) mocht een keer weer beginnen, tegen de 'zwakste speler' (A) (lullig om hem zwak te noemen, want hij is best goed, maar pakt zijn punten niet consequent). B is hun beste speler ( een van de beste van de hele poule en tevens noppen op BH), C is een speler die ik voor deze avond niet kende, maar laten we deze man bijzonder stabiel noemen, want het was een muur....hij gaf alles terug.
Y speelde bij ons, onze beste dame die alleen dit seizoen niet zo lekker in haar vel zit, Z onze andere dame, die telkens laat blijken dat ze beter en beter wordt (ze speelt nu het 2de seizoen met ons mee).
A-X: 2-11, 6-11, 12-14 Ik stond niet bijzonder goed te spelen, maar toch relatief makkelijke winst
B-Y: 11-4, 10-12, 11-4, 11-2 (ze maakte geen kans, maar met name omdat hij net bal na netbal had, helaas groeide hierdoor de frustratie bij onze dame)
C-Z: 7-11, 11-6, 11-7, 2-11, 11-6 (de Berlijnse muur.... onze dame kan enorm knallen, harde spinballen... en het viel me op dat daar uiteindelijk de muur niet tegen bestand was... helaas werkte die coaching maar 1 game, namelijk de 4de, daarna was het weer kwijt, sterk spel van C).
A/B-X-Y: 9-11, 12-10, 11-5, 11-9 (tja, we waren aardig aan elkaar gewaagd, maar wij maakten teveel fouten, die niet nodig waren)
B-X: 10-12, 12-10, 11-8, 5-11, 11-7 (eerlijk gezegd had ik deze gewoon moeten winnen, ik stond 4 games echt geconcentreerd te spelen, maar die laatste game leek het wel of ik met mijn koppie niet in de zaal was... dus verdiend gewonnen door B. Het was overigens een zwaarbevochten wedstrijd met lange rallies en ik heb in tijden niet zo hard lopen zweten tijdens een wedstrijd).
A-Z: 7-11, 11-5, 4-11, 9-11 De tegenstander had echt wel goed spel, maar wat stond Z heerlijk te knallen en alles wat hij gaf kwam gewoon terug met rente (helaas soms over, maar meestal raak, verdiende winst Z)
C-Y: 11-6, 11-8, 9-11, 7-11, 12-10 (goed spel van beide kanten... mijn teamgenoot wilde helaas door de frustratie niet gecoacht worden, na haar 9-11 wel... Alles wat ik zei: zei zij, doe ik ... ohw... niet bewust van.... 4de game deed ze toch wat ik zei en pakte ze een stuk makkelijker de pot... maar daarna was alles weer weg en ging ze weer precies doen wat ze niet moet doen... dus verdiende winst van C).
B-Z: 4-11, 10-12, 11-3, 11-5, 11-7 (wat zonde zeg... mijn teamgenote stond eigenlijk gewoon haar eigen spel te spelen en B had onvoldoende antwoord (snel en hard spel, toch soms langere rallies, maar Z was dan gewoon echt sterker), game 3 leek ze haar concentratie volledig kwijt te zijn want die game bestond uit heel veel domme fouten... de games daarna ging het wel iets beter, maar Z was niet degene uit de eerste 2 games)... ik kan wel zeggen B verdiend gewonnen, maar eerlijk gezegd verdiende Z deze.
C-A: 10-12, 6-11, 11-7, 8-11 (ai... sorry nog C... die ging naar huis met een aantal blauwe plekken... ik heb de berlijnse muur gesloopt met een pingpong balletje... ik sloeg op bijna 70% van de ballen een harde bal... de meeste waren erg goed, soms wat minder, maar ze gingen vaak indirect en soms direct op mijn tegenstander die al serieus blauwe plekken kreeg... er moest denk ik wat frustratie bij mij eruit en ik kreeg focus waardoor ik bij elke bal die rond nethoogte of hoger was omliep en keihard sloeg... voelde wel goed, maar lullig voor hem... deze lef had ik meer moeten tonen tegen B, dan had ik die ook gewonnen).
A-Y: 11-7. 5-11, 6-11, 4-11 (ze was weer gekalmeerd en pakte goed haar rust en dan is ze gewoon te goed voor A (zij is eigenlijk by far de beste speler van ons team qua techniek en talent).

6-4 verlies... niet best, we staan nu weer 5de want de nummer 5 heeft dezelfde avond 7-3 gewonnen van de nummer 6 (die slechts met 2 spelers kwam opdagen).
Alles wordt uiteindelijk besloten op de allerlaatste avond... wij zijn dan al klaar (wij spelen volgende week en alle anderen spelen de week erop).
In theorie is onze tegenstander van volgende week een directe concurrent (want nu beide 41 punten), echter zij hebben morgen nog een wedstrijd tegen de koploper... Dan is er nog een team wat nu op 43 punten staat en dat verwacht ik meer dat dit onze directe concurrent is, want die spelen nu nog alleen tegen de koploper (de allerlaatste wedstrijd)... dus als we komende week goede zaken doen dan maken we zeker een kans om hun in te halen, maar als we niet met bv minimaal 7-3 winnen... dan acht ik onze kansen klein.

ps Marc, ik ga er ook wel vanuit hoor... ik zou zelf ook juist wel voor de overwinning gaan en misschien zelfs beter spelen, aangezien de druk er dan vanaf is.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Spannende avond .......
Hoe is jullie piramide? Zijn de nummers 5 niet 'veilig' ? Bij ons is de piramide meer een flatgebouw met een puntdak. Ofwel 5 t/m 2 of 1 klasse allemaal hetzelfde aantal poules, en daarboven wordt het minder. Ow het is nog raarder :)
onderste klasse 6 heeft er 3, 5e klasse 3, 4e klasse 4, 3e klasse 3, 2e klasse 4, 1e klasse 3 hoofdklasse 2.
Als je dus 5e wordt bij ons is de kans groot dat je gewoon veilig bent. Alleen de 3e klasse niet want daar promoveren er 4 uit de 4e klasse en degraderen er 4 vanuit de 2e klasse.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 04 apr 2025, 11:07 Spannende avond .......
Hoe is jullie piramide? Zijn de nummers 5 niet 'veilig' ? Bij ons is de piramide meer een flatgebouw met een puntdak. Ofwel 5 t/m 2 of 1 klasse allemaal hetzelfde aantal poules, en daarboven wordt het minder. Ow het is nog raarder :)
onderste klasse 6 heeft er 3, 5e klasse 3, 4e klasse 4, 3e klasse 3, 2e klasse 4, 1e klasse 3 hoofdklasse 2.
Als je dus 5e wordt bij ons is de kans groot dat je gewoon veilig bent. Alleen de 3e klasse niet want daar promoveren er 4 uit de 4e klasse en degraderen er 4 vanuit de 2e klasse.
Heel eerlijk gezegd weet ik het niet meer momenteel... eerder was het standaard bij ons: onderste 2 degraderen, nummer 1 promoveert... Echter als ik kijk naar vorig seizoen. Toen promoveerde wij van 4de naar 3de klasse door kampioen te worden. Echter het 2de team in onze poule is ook naar de 3de klasse gezet en nummer 3 en 4 zitten nu ook spelers in de 3de klasse, maar al die teams zijn verandert.
Er waren in totaal 12 teams in de 3de klasse 'geplaatst' die er normaliter geen recht op hebben (dus niet degraderen en onterecht promoveren...

Wij gaan nu maar van het slechtste uit en willen dus minimaal op plek 4 belanden.... maar best kans dat ook vanaf plek 5 we nog in de 3de klasse zouden kunnen komen (ligt dan wellicht aan teamgemiddelde qua rating of bv hoeveel punten tov andere teams).

Je zou dus kunnen zeggen dat het een flatgebouw is met enigzins wat aardbevingschade...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Gisteravond was de 9e wedstrijd voor de DUO en Regulier.
Ik speelde zelf bij de DUO omdat hier de kans dat we eruit gaan groter is dan bij regulier.
We moesten tegen het team in mijn woonplaats. Daar speelt een hoge rating en een lagere rating. En bedoel ik bijna 1400 en een bijna 1100 rating. Die kon echter niet dus ze hebben een reservespeler op de lijst van bijna 1000. Dus 400 punten verschil.
Ik mocht eerst tegen de hoge rating. Hij heeft er nog maar 1 verloren en dat was tegen de 1550 rating speler. Ik zat er niet goed in. Te veel pushen waardoor ik te veel fouten maakte en later zag hij aan mijn gezicht/houding dat het niet zo goed ging. Waarschijnlijk speelde hij hierdoor ook rustiger. 11-6, 11-9 en 14-12. 3.0 verloren.
Daarna mijn teamgenoot. Die wist in 3 sets te winnen.
Daarna mocht mijn teamgenoot gelijk weer tegen de hogere rating. Ook dat was snel klaar in 3 sets.
Ik mocht toen tegen de lage rating, 8-11, 1-11 en 8-11. Ook 3 sets.
Nou dat gaat snel zo .... de dubbel. We begonnen slecht met veel onnodige fouten. 11-6 en 11-9. Toen ging het steeds beter draaien en maakten we veel minder fouten. 9-11, 8-11 en 5-11. Gewonnen.
2-3 overwinning. We staan nu nog steeds 2e met 24 punten. Nummer 3 is deze tegenstander met 21 punten. Die moeten we dus wel onder ons kunnen houden. Nummer 4 heeft 19 punten maar moet nog een wedstrijd inhalen, en de nummer 5 heeft 18 punten maar moet er nog 2 inhalen. Nummer 6 ligt eruit met 17 punten maar al wel die 9 wedstrijden gespeeld. Deze 3 punten waren heel belangrijk om geen 5e te worden.

We waren vroeg klaar, en de uitbaater van de kantine zag 2 wedstrijden en heeft de bar gewoon om 21.00 uur dicht gegooid. Dus geen nazit/praat. Dus door naar me eigen clubje. Mijn eigen team speelt met 2 invallers, en het andere 2e klasse team had een kampioenstopper (staan eerste, spelen tegen de nummer 2 die 1 punten minder heeft).
Daar aangekomen was net de dubbel klaar en was het 2-2 en ik kwam binnen tijdens de 5e wedstrijd. Vanaf daar heb ik de wedstrijden geteld. En het waren veel lange wedstrijden. Uitindelijk ging de laatste pas om 00.20 van start en duurde tot kwart voor 1.
Ons team heeft 3-7 verloren. Hierdoor is dit team ons voorbij en staat 3e met 43 punten. Wij hebben er 41. Nummer 5 heeft er 34 maar moet nog een wedstrijd inhalen tegen 1 van de kampioenskandidaten (die wij de laatste avond hebben). Nummer 6 heeft al 9 gespeeld en heeft 26 punten en ligt eruit. Dus we zijn sowieso veilig ook als we 5e worden door de vorm van de piramide. Nu gaan de 2 kampioenskandidaten tegen elkaar dus die gaan vandaag denk ik uitmaken wie er kampioen wordt.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
yoass
Silver Member
Silver Member
Contacteer:

Bericht door yoass »

GarField000 schreef: 05 apr 2025, 13:00 Dus door naar me eigen clubje. Mijn eigen team speelt met 2 invallers, […]
Oeh, ongunstig voor "ons", i.e. mijn team. Nog twee wedstrijden, tegen de kampioenspretendenten.

Ik speel zelf niet; al vanaf het begin gehinderd door blessures, helaas in intensiteit toenemend. Nu het bat voorlopig maar helemaal aan de wilgen gehangen, tot nader order. Scheelt toch weer de nodige punten, met name in het dubbel.

Enfin. Jullie zitten veilig, Marc; en jullie laatste wedstrijd tegen een team dat gretig op de titel jaagt wordt vast uitdagend en leuk. Wie weet kan Mr. Frank ook weer voorzichtig aan de bak. Die gretigheid zal een beetje afhangen van de wedstrijd, feitelijk het kampioensduel, die nu bezig is; het staat 1-1, inclusief de eerste upsets.

Daarna is het maar de vraag hoe gemotiveerd de verliezer doorgaat. Wij ontmoeten beiden nog; en dan treffen wij ofwel teams die messcherp gebrand zijn op elk puntje, of teams waarvoor het er allemaal niet zoveel toe doet omdat de race toch al gelopen is.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Vandaag gespeeld tegen Belcrum thuis de nr 4. Hebben 5-5 gespeeld. Ik verloor mijn 1e wedstrijd met 1-3. 2e wedstrijd won ik met 3-0 laatste wedstrijd met 3-2 13-11 in de 5e. Was door mijn 1e wedstrijd al -32 punten van de rating af. Sta nu op 1259. Maar heb lekker gespeeld maar ben nog niet de oude Frank!
Super123
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door Super123 »

Wij staan nu eerste met 61 punten.
We hadden er 7 gedaan, ik dacht dus dat we kampioen waren, maar we moeten nog tegen de 3 onder ons. Nu eerste met 9-1 gewonnen.
De volgende keer tegen onze concurrent die staat 20 punten onder ons. We hoeven in feite maar 1 punt te pakken en we hebben al gewonnen.
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Gefeliciteerd met de DUO overwinning Marc en jammer van de regulier.... maar zo te horen niet direct een probleem.

En Frank gefeliciteerd met de vooruitgang, ook al ben je nog niet waar je was, dat heeft tijd nodig.

Netjes Super123, maar begrijp ik het nou goed, moeten jullie vanaf nu zelfs nog 2 wedstrijden? Wij moeten deze week al de laatste en volgende week spelen andere teams de laatste. Gefeliciteerd met de overwinning in de poule alvast! Wat spelen jullie nu voor klasse?
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

yoass schreef: 05 apr 2025, 14:27
GarField000 schreef: 05 apr 2025, 13:00 Dus door naar me eigen clubje. Mijn eigen team speelt met 2 invallers, […]
Oeh, ongunstig voor "ons", i.e. mijn team. Nog twee wedstrijden, tegen de kampioenspretendenten.
Vorige keer hebben we met 6-4 gewonnen dus scheelt inderdaad 3 punten. Maar dan hadden ze 1 punten minder gehad als wij nu.
Het is voor jullie lastig om geen 5e te worden. Maar ik neem toch aan dat jullie geen laatste worden. Met onze piramide gaat alleen nr nummer 6 eruit.

Jammer dat het niet goed gaat met je blessures. Straks een lange zomerstop dus dan werken aan je herstel. Volgend seizoen weer knallen.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Super123 schreef: 07 apr 2025, 07:19 Wij staan nu eerste met 61 punten.
We hadden er 7 gedaan, ik dacht dus dat we kampioen waren, maar we moeten nog tegen de 3 onder ons. Nu eerste met 9-1 gewonnen.
De volgende keer tegen onze concurrent die staat 20 punten onder ons. We hoeven in feite maar 1 punt te pakken en we hebben al gewonnen.
Dat lijkt als alvast gefeliciteerd. Op naar een nieuwe klasse !!!
----------------
Groetjes Marc

Setup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Super123 schreef: 07 apr 2025, 07:19 Wij staan nu eerste met 61 punten.
Gefeliciteerd met het aanstaande kampioenschap!
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Vrijdag staat er een degradatieduel op de planning. Valkenswaard de nr 5 staan 12 punten voor op ons. Hopelijk kunnen we deze pot winnen en de achterstand verkleinen. ik zal komende vrijdag weer gaan spelen! Laatste wedstrijd is tegen de nr 2 Attc. Terwijl de nr 5 tegen de nr 1 moet de laatste wedstrijd. Hopelijk kunnen we de 12 punten achterstand weg poetsen maar eerst vrijdag tegen Valkenswaard proberen te winnen!
Plaats reactie